Dagen börja inte som förväntat !

Shiiit Åkte ut till lagret kl 06.00 och va 100% säker på att det va min sista dag som kontraktet vara.
Började jobba på som vanligt o så efter 1 timme blir man ner kallad till KONTORET.
Vaa! vad har man gjort nu? Kanske får förlängt osv. Vem vet? Hmm??
Tankana snurade på iaf. Går in på kontoret och
The Boss Säger:
Blev lite förvånad att se dig här! Ditt kontrackt gick ut igår.
Ringre till och med och kollade för att vara säker.
Lägg ner bakslag igen. Aýa jah, Sorry då måste blandat ihopp datumen & Dagarna.
Äkta Alex i ett nötskal. Men går väl hem då.
Stället va ju ändå överbemannat & 3 nya kom in på morgonen.
Ringer helt galen kl. 07.30 till morsan för att hon ska kunna hämta mig.
Men nej nej! Där ligger hon hemma & gottar sig under täcket i sin varma säng.
Ledig hela dagen och unnar sig en sovmorgon.
Såå va gör man ?? Går? Liftar? Snor en cykel, haha??
Tog mitt sunda förnufft till fånga,
Lifta är farligt & Sno en cykel är olagligt hahaahha!
Så började knalla hem istället.
Inte så långt bara från Händelö 1 till slutstation Ektorps Centrum.
Jippii Vilken härlig dag =)
Tänk POSITIVT! En underbar dag ,  Men en underbar sol upp gång.


 
Inte varje dag man ser en så fin sol uppgång i detta vårvädret .
Fåglarna kvittrarde & långtradarna svepte förbi ;)
Men gud man blir ju ledig hela dagen, så ska gör lite vettiga saker idag.
 När jag väl kom hem va det bara att vända vid dörren och ut med Chilla!
När jag kom hem Ringde jag & Försäkrade henne.
Duktig Alex det skulle du gjort för ca 1 år sen.
Men bättre sent än aldrig.
Tog en skapligt försäkring ca 250kr i månaden  & ca 3000 per år på Agria.
Dom verkade va bäst & har en väldigt stor kundkrets.
Efter det ringde jag och sa upp lite abonemang man inte har någon nytta av.
Har dock ett abonemang på 3 kvar, men dom är sjukt svåra att få tag på.
Väntekö i 40 till 60 min. Driver inte. 
Ringde även om att få goda ref från lagret. Det va helt okey =)
O lite andra viktiga samtal som man måste få uträttade någon gång under månaden.
Efter det kom morsan och vi åkte till hundrastgården & sen blev det shopping & Käk på stan =)




Shoppa kanske lite för mycket nu igen, eller? Vadå man lever bara än gång! 
Sen gick jag och boka tid till mina läppar imorgon halv 1 Awiiie.
Har verkligen längtat! Men Aj Aj så svullna och ömma dom kommer vara i ca 3-5 dagar efter.
Ska jag vara ärlig är det värre än att gadda sig. Tycker iaf Jah. Men alla har ju olika smärtgräns. 
& Smärta kan ju uppfattas på olika sätt. Brännande, stickande, huggande, pullserande & ömmande You Name It. 

Åkte även & Köpte ny matta Till vardagsrummet =)





Det fick bli en Grå & Svart mönstrad Ryamatta <3
Såå Klart Chilla Ska Inviga Den!
Åhh så skönt ;)


Skåll på er!
Nu blir det ett STORT Glas Ice Teaa! ¨
& Bara Mysa Ner I Soffan.


Puss På Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0