Mormor, Bella, Chilla, Kusse & Plutten <3

Alex och sitt lilla missbruk.
Kunde inte motstå :P



Ny Halsduk & Plånbokishh ;)
Men inte hjälpte det.
Åkte på att bli SJUK ändå.

Har varit jätte sjuk sen i Söndags. =( Ushh Blää Fyy!
Har bara legat hemma. Isssolerat mig & mått Piss.
Haft feber, huvudvärk, förkyld, hosta, illamående, ont i halsen & hela kroppen .
Fattas det något kanske??
Nae tror jag fick med allt i samma veva.
Men nu mår jag lite bättre iaf =)

Igår åkte jag Morsan & Chilla & Köpte Bella <3
Köp Mannniii !



Haha Klart hon fick heta Bella <3
Har alltid velat haft en Guldfisk.
Hon Stormtrivs.
Som fisken i vattnet.
*ASG*

Idag smacka jag upp en spegelvägg i hallen.
Som jag köpte på Ikeaa =)



*Mormor Kom Ner och fick sig en första titt*
<3

 

Satte faktist upp den på egen hand.
Vad behöver man killar eller så kallade män till ??
Bara till massa PROBLEM.
Nej tack!

Klarar mig bra utan just nu =)

Har Familjen & Vänner Chill & Bell haha



Bjuder på denna ;)
& Hoppas det sprider lite lycka :P
Kära Mormor And Mee .
Dockkk Osminkad & ser lite sliten ut efter man varit sjuk.


Snacka om Paff man blev när:
Kusse Pusse Tusse dök in hos morsan idag med hennes tjejkompis Barbara.
Lite oväntat men helt super trevligt. Fin Fint besök av dom bästa pinglerna från Gbg.  
Kom lagom till maten som morsan, jag & mormor lagat =)



Kusse kommer snart & hälsar på dig i Göttterborg. <3

Fia Plutten va oxå På besök & tog en fika & en promenix  idag =)

Nu är det natti natti.

Pang, Bom, I Säng!

Tack för idag!

Slut för idag!


Kommentarer
Postat av: Hasret

Yeeeeeeey!!!! Saknar er! Pösss<3

2011-04-16 @ 16:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0