Längeee Seen !

Känns som man inte haft Ork & tid, Att bloggishh.
Står & sliter på laqer i händelö  hela dagarna från kl: 06.30 - 15.30.
Sen när man väl kommer hem är det Chilla,, Hemmet & Mat som är prio 1.
Men fy faan va skönt det är att vara ledig hela helgerna.
=) Lyx Lyx Förr vissa Lär er uppskatta det ;)
Men än annan beger sig till nästa jobb i vården.
Som Usk Natt på ett äldre-bonde i stan.
Men KLART man knegar på när man kan & det, lix!
När det finns behov av personal. ;)

Idag är jag ledig för kvällen. Börjar jobba imorgon natt.
Så nu gottar man sig med ett glas rött så sött..
Va hos mormor innan & fira hennes födelsedag <3
Käka lite tårta Osv. You Know!







Mormor fick sig ett par fina gardiner i pressent. ;) 



Hon blev över - lycklig. Känns skönt att värma någons <3

Ska dra över till S nu Har fått reda på lite tråkiga nyheter ikväll!
Som gör att humöret ej e på topp!
Så S låva att pigga upp mig & få mig på topp igen. 
Love Yaah
<3

Men innan jag drar så:

   
Pumpas  det dennna i min lya ikväll! L-zkar Låten sen långt bak i tiden!
Can I geeettt A YOOH NOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0