Chilla & King!

Igår fick Chilla & King leka av sig lite i hundrastgården.



Chilla va helt slut efter 3 timmar .
Som vanligt ska alltid något hända mig.
Skulle slita bort en boll som chilla hadde hittat & vakta över.
Och oj så fasnade tummen mellan bollen och chills tand.
Händer alltid nått varje gång vi äri hundrastgårde.
Sist va det chilla somm blödde & nu va det mammiii .
Fy faaanva ont det gjorde, trodde hela tummen skulle ryka assåå.
Men tur hadde jag.


AjAj!



CHILLA <3 KING

GABBI&KING


KING =)


Efter det drog jag & Kickan, även såkallad min lilla Shishh Kebab H** & solaaa..
På Nc , alltså Nordic Club, gamla Sol & motion. Super sköntkan jag lova.
Gött att steka litenärman varit sjuk =)
Efter det drog jag hem & senute en sväng med morsan  & chill på en långpromena.
Åkte & lämna chilli haga för jag skulle upp till jobbet 06.30.
Va super tomt utan henne. Senavslutades iaf kvällen.
Menlite vofflor, grädde, glass, sylt, chocklad, kaffe & jag vet inte gud vad.
Men det va man värd :P Hahah & JUSTE DET glömde nämna Big Brother 2011.
BÖRJAR NÄSTAN BLI LITE TRADITION ATT SEN DET OM KVÄLLARNA HOS MORSAN.
I finalen av Big Brother 2011 kommer Gurkan & Peter stå.
Hoppas & Tror jag iaf.
Gurkishhh är helt klart min FAVOO.
& Han spelar,driver och leker sönder allt och alla i detta hus.
Ni kommer får se lovar.

Men ikväll blir det inget av. Har precis käkat & ÄR HELT SLUT I KROPPEN.
Man glömde bort hur trött man blev effter att jobbat på lager. :P
Men känndes skit skönt att vara tillbaka. & Träffa alla nötter som jobbade kvar.
Känndesdock tomt utan vissa. Men men. Alexiss is back in the house.
Det är ju det som räknas. Dom som interiktigt hänger med i svängarna.
Så har jag fått komma till
Akademibokhandelnslagen, Green Cargo I norrköping.
Va tidigar anställd där ett tag kring jul.
& Vi hade sjukt kul.

Nu blir det Mys & Denna film:

verkar ass bra ju =)

                                                        Godd natti pattii lattiii
                                                            upp 05.00 imorgon.
                                                                liver är hårt.  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0