You were my everything !




Baby kommer aldrig glömma första gången jag såg dig!
Du fick mig känna mig så speciel.
Som om jag hadde en ängel som höll mig & inte ville släppa taget om mig.
Du ljusa upp mina dagar

One Life, One Love

Om jag kunde skulle jag ge dig hela världen.
För dom kännslorna jag har för dig är så äkta.
Kom & Rädda mitt liv med your
Heart, Mind & Soul.

Kan du FÖRSTÅ att jag vill kunna kalla dig MY BABY!
För när jag titta in i dina ögon känner jag lycka.
Du är så fina & helt underbar.
Jag vill bara göra dig till min & älska dig som min man.
Du kan fråga mig vad som helst!
Blir bara glad att få svara.
Det finns ingen himmel till denna jord om jag inte får ha dig nära.
Vill bara krama dig, Vill ha någon som dig för mina barn att se upp till.
Jag kan säga ordet LOVE men det är inte tillräckligt.
Jag är den lyckligaste kvinna på denna jord när jag får hålla din hand.

Even In My Dreams It Is You I See!

Now I'm sad, Trying To Hold Back.
But Tears Run Fast.
Becaus I Have Pain From My Pass.

It is reality, and i hope that you don't playing me.
And i hope I'm nooottt  to blind too see.

But I will keep you in my heart 4-ever.
Even when i neeed to leaving you.




P.s I Love You!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0