Agustifesten - Norrköping !

Agustifesten i Norrköping började sakta men säkert!
                                                                    
                                                                                      & sätt lite musik till dettta =) 
  
           
 
Torsdagen

den 18/08. Blev en runda på stan & inhandla lite till den riktiga festen på fredagen. Samt en karusell, sockervadd, Mummss ;) & kolla fyrverkerierna med Hjärtat.

Fredag den 19/08. Tog en sväng genom alla marknadstond i staden, med familjen. Blev erbjuden att jobba delat 07.00 till 21.00 Lördag & Söndag. Tackade självklart ja & fick vara i mitt fullaste sinnerbruk under kvällen för att orka morgondagens arbete. Under halva kvällen gick vi lös hos Sanna! Dok där efter splitrades tjejgänget, & några drog till Hugo-nattclubbbb. Kollade en stund på Kalle Bah men det va skitväder så Me and Mammi drog till Harrys. Det är fasen toppen att gå ut & nykter eller kanske bara ta ett glas vin. Underbart attt vakna utvilad & inte bakis.

Lördag den 20/08. Upp & jobbar hela dagen. Snacka om ovan att jobba dag. Va säkert´ett halv år sen jag jobbade på dagen. Föredrar natt ärligt talat. Men det gick skapligt, tyckte jag. Var helt slut i huvet & trött i kroppen. Men efter jobbet skulle man ändå ut med hund & ner på stan & leka av sig lite med Kicki & Anna. Köpte en as söt liten lila vattenpipa! & den fick sin egen historia tack vara Kicki haha! Vi kolla lite musik, käka godis, popcorn, grillad majs & åkte några karuseller =) I Fucking Love It. Finns det något bättre ?? Man är lika spänd & förväntansfull innan man kliver på. & när man väl åker är man som 15 igen. Pirr pirr i magen! AWIIE! En gång till En gång till. När jag va liten ville farsan köpa en karusell till mig för att jag bara ville & skulle åka så mycket som möjligt på typ Liseberg, Gröna Lund, Skara Sommarland, Lego Land (Danmark), Disney Land (Paris) & gud vet allt va vi åkte & åkte till ;) Men men Galen som liten Galen som stor :P

Söndag den 21/08. Upp & hoppa igen till Kneget. Helt slut efter helgen & när jag äntligen kom hem däcka jag innan jag lagt huvudet på kudden.   ` Här kommer lite härliga bilder!



























































Puss & Gull Mammas Lilla Hjärte Pull :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0