Helt slut i kroppen & knoppen.



Shiit! Är helt slut i kroppen & knoppen. Tränade igår med mor min. Tror kroppen fick en chock. Efter att inte tränat på ca 6månader om inte mer. Visst har jag hållt igång med lång promenader osv. Men nu jävlar ska kroppen få en riktig Kick-off. Har percis kommit hem från igen gymmet. Körde ca 1 ½ timme kondition & 30 min styrka. ;) Känner att jag redan har träningsvärk. Men imorgon blir det bara ligga hemma på soffan & dega. Låta kroppen vila lite & bara ta hand om sig själv & mysa med hjärtat. Kanske unna sig något gott att äta & ett glas vin. Vi får väl se. Blir så klart ett par promenader med Milli* And thats it =)

Denna helg skulle jag igentligen åkt till Ullared, med en så kallad vännina. Men så blev inte fallet. Hade tackat nej till jobb & fixat hundvakt. Ibland visar sig insidan hos en person. Ska inte ödsla min tid på det nu. Har brytit kontakten. Vänner kommer vänner går, med dom äkta består. Helt sjukt kännt henne hela livet. Men dom kan ju oxå flippa ur och bete sig lite hur som haver.¨

Snackade meed en annan polare som sa att vi kunde ev ta en liten dags-tripp på måndag till Ullis. Bara dom får hem bilen från lagning. Vi får väl se hur det blir. Annars åker jah nästa månad. Har all fokus på att växla pengar, handla & packa in för Turkiet.

HAR BESTÄLLT TID TILL LÄPPARNA IGEN.
Medaskin - medicinsk hudvård i Norrköping.

Blir min 3 gång & man längtar otroligt. Bygger mig
sakta men säkert mot mitt slut resultat. Vill inte lägga
i as mycket på 1 gång & få ett ojämnt resultat.
Som tur var hade hon tid innan jag åker. Det blir på Tisdag.
Jippi! Kommer dok se ut som en liten sönder stucken anka
i drygt 2 dagar. Med ömma & svullna läppar. Men det är det värt. 
& hon är skit duktig & är verkligen proffs på sitt jobb. 
 




             Vill bara säga ett par ord till en annan underbar person som jag aldrig kommer glömma i mitt liv!
             Det jag känner & det jag säger är sant. Skulle kunna klättra över berg fas vägen är brant.
             Springa 2000 mil för att få vara med dig för du är den på jorden som förstod sig på mig.
             Har aldrig kännt samma känsla. Det är dig i mitt hjärta som bränner.
             Du har tagit fram någonting i mig som jag länge trott varit dött.
             Mycket lycka & glädje har du återfött. Varje gång jag såg dig smälte jag som smör.
             Önska vi kunde vart vänner tills dagen jag dör =(
  I will always remember you!



¤ Hej Svej Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0