På tiden att ta tag i Träningen !




Shopping ! ;)
Tog en liten tripp till Linköping & Ikea under dagen.
Blev lite inredning till hemmet & sen är det träningsprylar som är prio 1 denna månad.
Trött på att gå & vara hängig & trött hela dagarna. Tänka konstant på vad man äter & räkna kalorier per dag. 

Imorgon - Blir det en super frulle med enstor skål gröt & Berocca. Ut med Milli & kasta lite boll i hundrastgården. Sen till Linköping igen & köpa mig ett par svarta Rebook täningskor. Super sköna va dom. Måste bara haa! :P 
Efter det blir det att möta upp morsan utanför Actic (Gamla Nautilus) & Införskaffa mig ett halvårs-kort.
Betalar så klart kontant. Hatar att binda mig. Så imorgon är Dag nr 1 av stenhård träning fram till Jul :P
Har lovat mig själv att bara ta det lite lungt i början!

Hej Hopp Gummi S**** 


More Shopping ! Nyss hemma från Linkan  =) Invester mig mina träningskor & kunde dok inte hålla tassarna borta från 2st extra par skor, 1 par röda byxor från Vero Moda. Samt en svart Byxdress. Love it! Grr.








Kommentarer
Postat av: anonym..

vad kosta ett halvårs kort?

2011-08-29 @ 17:32:19
Postat av: AlexandraMissDiva

Jag köpte 1årskort kontant. Det koste 4695kr pluss 300kr i medlemsavgift.Men det bjöd dom på. Ganska mycket pengar men det är värt att lägga på kroppen för ett helt år =)

2011-08-30 @ 14:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0