Så ser min vecka ut!

Idag Tisdag ska jag & Mona åka & inhandla lite grejer som vi behöver under vår vecka i turkland. Samt växla pengar. Vi har ju lägenhetshotel så då kan man behöva lite mat, kaffe osv :P Senhar jag tid till läpparna kl 17.00. Efter det måste jag tvätta upp alla kläder man kan tränkas ha med sig & packa.

Onsdag Blir detlite träning & mys med Milli
samt städa hela huset & packa Millis saker.


Torsdag ska vi åka & lämna Milli i Kimstad kl: 16.00. Kommer bli sjukt tomnt & svårt att sova utan henne. Men hon kommer få en toppen veckan med allasina hund-kompisar.


Kommer självklart lägga in så mycket träning som möjligt så kroppen är i trimm för stranden
.


Fredagen den 2/8 bär det av till Turkiet - Side.


Måste ställa klockan på 04.30


kl: 05.50 blir man upp plockad utan för mig.


Tåget går kl: 06.30 från Norrköping c - kl: 08.20 Arlanda.


kl: 11.20 flyger vi & landar i Antalya kl: 16.00 Turkisk tid kl: 15.00 =)


Från Antalya till Side med transfer tar väl ca 1- 2 timme max.


Så ser rese-chemat ut .


& Hoppas jag inte glömmer bikinin hemma :P

P.s! -Allt detta skriver jag för att jag ska komma ihåg allt :P Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0