Aug. 12, Just Live Your Life!

Whats up? Det är fredag & jag har fett ont i benen! Jag & mor min har vandrat ända ut till Maxi - Ingelsta. I 2 dagar i rad. För att lämna min skit mobil på lagning.


Den övertrevliga killen i kassan i service båset gav mig
3 anternativ:

1. Dom lagar den utan kostnad om garantin gäller. Eller skrotar den.

2. Dom reparerar den & det kostar ca 400-500kr

3. Du får tillbaka den i samma skick och får betala porto.

Hallå kom igen! Jag valde alla skit i den. Ska personligen hoppa sönder den eller såga sönder den i 100st små fyrkantiga bitar och rada upp dom på vardagsrumsbordet haha! Så trött är jag på den skit telefonen. :P Den haka sig hela tiden, stängde av sig själv & efter ca 1 vecka efter jag köpt den så gick headsetet sönder. Den fasnade i hålet & jag var tvungen att snacka i högtalar konstant 24 timmar om dygnet. Så köpte en annan billig lur så länge. Det fick bli en Samsung, för 200 kr. Haha! Har aldrig köpt så billig ny lur i kartong. Ska bara ha den månaden ut lixsom. Så det funkar. Ska köpa min ÄLSKADE HTC Evo 3D <3 Längtar såå!

Skitsamma i allt pryl-snack nu ! Men får medge att jag är fet pryl-kåt ibland! Synd bara att man inte hade $ till alla bekväma tekniska prylar som finns, & alltid ha det senaste på marknaden Men:
 - What The Fuck. Det handlar inte om det & det betyder igentligen ingenting & det räknas inte i slutet.

"Life is an interesting journey and you never know where it takes you!
A
nd you will get a lot of surprises in the life. But sometimes when you are going you might think.
This is the worst time in my life. But at the end of the road YOU CAN GET WHAT YOU WANT.
AND WHAT DOES NOT KILL YOU MAKES YOU STRONGER!
What you need to do is to be tankful for the life you got



I Can`t Pray For More! And Baby This Is What Í Want To Say To You!

 


- Ska avnjuta en super duper frulle nu med mig själv & en feet kaffe. LOVE YAAH!
Peace In, Peace Out =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0