My New Hair Styles !


 

I onsdags fick jah ett litet ryck & ville färga håret. Var trött på min platino-blonda hårfärg.
Så det fick bli lite ljusbruna & guld oranga slingor. Anväder mig av 834 & 600. Intensiv toning.
& JUST DET TACK FÖR HJÄLPEN MED ALL FÄRGNING. =)

 
Men blev inte riktigt nöjd med resultatet. Blev lite för mörkt tyckte jag. Men det är nog bara jag som inte riktigt är van. Klart det blir en riktig förändring när man var platino blond innan. Ska låta håret vila lite nu & behandla det med bra produkter. För det är fortfarande lite slitet. Sen all blondering. Efter det kommer jag lägga i 2 st 834 & sedan bleka ljusa askblonda slingor. Kommer bli nice ;) Vill uppnå ett liknande resultat som på dessa bild:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0