Lite gott & blandat, Bio & film tipps!



PACKAT & KLART TURKEY HERE I COME BARRRA !



Igår gjorde jag läpparna, pumpa i mig Juvederm 3  smile (0,8 ml)


Vi la yterst lite i överläppen för jag redan vara nörjd med storleken & sedan i underläppen för ett bra resultat. Samt göra dom lite extra fylliga. Fyllde även ut smile väcken kring munnen. Kallaset gick på 2900kr. Nu ser dessa bilder dok hemska ut för läpparna är sjukt svullna. Vilken kick det va igår & sjukt sköna är läpparna nu =) Nästa gång blir om 6 månader ! =(



-Älskar verkligen dunder furllar i lungn & ro. Ingen stress på morgonen.
Bara njuta av dagen, ta en långpromenad med hunden & sedan ner till gymmet.


VEKANS BÄSTA FILM - helt underbar, fällde några tårar om jag ska vara ärlig.
Den berörde mig så sjukt mycket, satte spår i mitt hjärta & gav en riktig tankeställare.  <3

- Do you choose who you are?

Att man en gång har fallit, betyder inte att man har förlorat!
Man kan alltid börja om eller på nytt igen. & att gå vidare är inte svårt.
Det svåraste är att ta avsked från någon man verkligen tycker om.

BÄSTA PÅ BIO JUST NU! - Conan The Barbarian 3D


Såg den på bio i helgen. Klockrena 3D effekter i hela filmen.

Efter att hans far mördats och hans hemby utplånats ger sig Conan ut på en blodig jakt på hämnd. Men vad som börjar som en personlig vendetta utvecklar sig snart till en episk kamp mot enorma motståndare, skrämmande monster och omöjliga odds när Conan inser att han är det enda som står mellan de Hyboriska nationerna och en inkräktande övernaturlig ondska som hotar att sluka världen.

Lätt värd att se omman diggar att mysa ner i bio-stolen & njuta av 1h & 45min Action & Äventyr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0