Taco & Lyx-shake!

Shooo Bloggen!
I onsdags tog jag & mormor en riktig storstädning. Behövdes verkligen.
Blir att man fuskar lite när man jobbat så intensivt & inte varit ledig så mycket.
Hade även tvättsugan! Så va helt död & hade planerat in en Taco-kväll!
Så det var bara att röja köra rent hus! Han precis klart med allt tills Kicki & Simon kom ;) 
Stackarna fick sin första P-bot! Dom hade parkerat på framsidan av mitt hus.
& där får man ju bara parkera 1 timme :P Men dom missa nog det.
Blev en ganska dyr tacos, haha. Annars hade vi det skapligt mysigt & sötnosen va så klart med!



Igår drog jag & kicki till MixMat & Shoppas lite nötter. Har ju fått en lite fågel här hemma som älskar att sitta & knapra nötter framför tv:n ;) <3 Efter det drog vi hem till Kicki & Simon. Käka lite go mat & fäga min utväxt.
Gud va jobbigt det ska vara att ha mörkbrun utväxt & sen få det till blont. Vi blekte & la i en askblond toning.
Men det gav sig inte riktigt & blev inte exakt som jag ville ha det! Så vi får ta och upprepa det 1 gång till. Men det blir en anna dag det =) Ser inte så förjävligt ut. Så behöver inte känna att jag inte kan gå ut. & ska ändå bara jobba hela helgen. ;) Igår natt tog jag & älsklingen en långpromenad med hundarna till Max.
Var så sjukt sugen påderas Lyx-shake choklad!

 
Love it! Den smälter & blir som en orgasm i munnen :P
Vad vore livet utan Max, haha ?? Skulle kunna leva på Shakes!

Pussen på bussen!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0