Svarta Nätter!

Livet är inte lätt ibland!
Jag öppnar upp mitt inre det här är rakt från mitt hjärta ärligt & med smärta.
Fäller många tårar för någon som försvan. Det hugger i mitt hjärta när jag tänker på hans namn.
Tänker på alla fina minnen som rinner ur min hand. Även om du är begravd så måste jag hälsa på.
Smärtan är så stor men jag måste gå ändå. Jag älska dig för evigt, jag ser dig över allt.
Jag gråter ut hela smärtan & allt känns bara skit. Men efter en stund känns mitt hjärta nu lätt.
& jag gör det som känns rätt.

               "Svarta nätter! Allt är så kall men jag vet att det blir bättre"




                    Miss You Like Hell Daddy! Rest In Peace <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0