What's Up People!!

Det va inte igår ?
Som vanligt så släpper jag bara några få inlägg, lite här och där i mitt liv.
Vem har tid att sitta & blogga
every single day of the life.
Man har ju viktigare saker i livet. Mitt liv rullar iaf på som vanligt.
Jobb, Hund, Familj, Vänner.  Opss! Glömde jag nått?

Noop! It`s over agen. Ärligt talat så, sa vi sista chansen att få det funka.
Men inte lyckades man med det. Så just nu känner man sig skapligt misslyckad.
DO YOU FEEL ME?



Livet känns jävligt mörkt nu. Trisst & grått! Känns som om
man vandrar kring i en kall dimma. & kan inte hitta ut. =(


- Men jag tror jag se en lite ljusstråle. Beslutar mig att följa den.
Vandrar sakta men säker mot den. Den blir allt starkare.
& jag tänker på alla glada minnen i livet. Tackar gud för att jag existerar.
Nu känner jag en svag värme innombords.


Men vad gör man?
Har min skäl & vi vet båda att det inte skulle funka.
På grund av allt onödigt tjaffs & bråk. Men jag va inte riktigt mig själv under den perioden. & det är skit samma nu. Mötte ett till vägskäl i livet. Tog ett svårt beslut mitt i livet, på egen hand. & jag hoppas jag tog rätt beslut.


Nu kan jag leva mitt liv & uppfylla mina drömma själv.

Sina egna drömmar ska man aldrig försöka uppfylla med någon annan. Dom ska man uppfylla själv. Då blir man inte besviken, ledsen eller sårad. Jag vet att allt är möjligt på denna jord om man bara ger sig fan på det.


Så sluta denna fina KÄRLEKS-SAGA. & du kommer alltid finnas i mitt minne. Men inget mer.
Kommer bara minnas det bra från vår tid tillsammans. Resten har jag redan glömt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0