Goood Morning My Sunshine..


Good morgon Sverige!
Vilken underbar morgon.
Vilken underbar dag.
Gud vad Jag uppskattar livet.

Vaknade upp så lycklig & glad idag.
Har sovit så skönt & känner mig helt utvilad.
Gick till lidel & köpte nybakta fallor med Chilli
(mIn hund chilla alltså, inte frallor men chilli hahah)
Sedan va det dags för RUKOOSST, dukade upp frukostbordet.

´

Första tuggan & kaffe slurrrpen är alltid godast =)



& TIDNINGEN får man inte glöma. Gratis gratis så klart ;)
Skulle aldrig falla mig in att köpa Aftonbladet eller Expressen.
Bara om de skulle skriva om mig såklart ;) Då har man inget val liksom.
Tog tidningen iaf för att man måste hålla sig lite uppdaterad.

- Nae säg sanningen nu Miss ?
- Okey tar den bara för horoskopen :P Men kan hända att man gluttar i den lite :P



Så klart man fortfarand ser lite sömnig ut, haaha kl va ca 09.15.
Men Chilla ser nog änu tröttare ut. Tuff Natt Kanske. :P



<3 L-zkar miin Baby Bohh.
Så söt där hon ligger och sover..

Min andra halva av dagen ska Jag spendera hoss Hilda <3
Slinga håret, med lite blonda slingor pga min utväxt.
Fixa ögonbrynen som växer som ogräs & nailsen =)

Men först blire 20x3 sitt-upps, armhävningar, rygg & rumpaaa. 
Sen en iskall ducsh..

Här har ni nogot som får mig att slappna av i ducshen.
Älskaar bara denna så myckeee.



Lil Wayne Soo Sweet Like Candy. *Vilken Ögonsten *BOMMM*

Så nu säger Jag bara, Shoo shoo bloggen.
//Miss Alexandrish  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0