Födelsedags firande.


Igår stressade man ner till centum med Chilla & Sandra.
För att inhandla en pressent till Amela.
Typ -35 grader ute. Känndes så iaf.
Stötte på jesper, länge sen.
& Rikard, han ska komma & laga pannkakor till mig nån dag.
Hahah. BjÖRjAR känna suget efter FREDAGEN.
Kommer bli sjukt som vanligt. Men ingen alkohol för mig.

Efter stan igår blev det hemm & käka middag med mor & Persi.
Fläskfiiilllee, potatismos & Persis spcialsåssa.
Gott va de kan jag lova.
Sedan va det bara invänta Hildish & Dra till Amela.
Så vartm välkomnande, när man kom innanför dörrn.
Tåkigt bara att dom had varit sjuka & Amelas man, Rahman
va fortfarande lite sjuk tror jag.
& Amela hörde fan inget på högra örat, så vi fick skrika.
-Hallåå, Halllååå ! /Amela
Hon blev iaf as glad över presenten.
& Höll på att dö när hon fråga vad jag ville ha att dricka.

-Allt utom alkohol, fy fann / MissDivaa
-Gick fan till systemet & köpte vin & öl för du skulle komma/ Amela.
-Va söt, men alla andra kan dicka, har roligare utan & sparar på kalorierna tack. /Miss

Sejdooo böjade svepa i sig vin. Hilda hinka öl.
The Qween Själv drack cider. 

Kul hade vi iaf. Lägger upp alla bilder när kom skickats till mig.

Nu blir det 20x3 Rumpaa, mage, rygg & armar. Sen lite frukost.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0