Shoo Shoo Bloggen

Alexandra MissDiva
Shoo, Shoo Bloggen.
Började mig dag med att bli väckt av någon konstig musik som lät sjukt bekant.
Oj fan det är ju min ringsingnal. Frustrad & stressad letar jag runt bland täcke
& kuddar i min lilla dubbelsäng. Eller inte. Kan snurra runt typ 500 varv under en
& samma natt. Aya det va iaf Hinda som ringde.
Hon undrade varför jag inte hade svara på HELA DAGEN?
-VAA, Vadå hela dagen, jag ligger & sover. / Miss
-Vet du vad klockan är eller? / Hilda
-Eee, nae? Hur mycke?? /Miss

Klockan va halv 2 eller snarare halv 3 kanske. Oj Oj flyger upp på med kläder & ut med Chilla <3
Av med kläder Djupdyk in och spola av kroppe. Shamoop, balsam blah blah. Ut igen. Inte glömma smörja kroppen. Men blirsjukt tor på vintern. Magen låter? Frukost? Nae, lite sent nu. Neej shiit ser disken? Vakna upp i en hemsk mardröm.På med Eastfm. Fan bara att ta tag i skiten. Oj där åkte en gele-nagen. OFTA varför just jag? Nej och såringer det igen? Morasn Mitt i disken. Alltid ringer hon olägliggt.
-Alexandraa /MORSAN
- Ja vad är det? Håller på att diska händernaärskit blöta luren kan pajjja. /Miss
-Glöm inte att du har tvätten kl 17.00.  Kommer till dig senså åker vi & handlar dinkyl & frys är tom. /Morsan

Shiiit tvätten på det här. Nu har jag precis satt mig efter den där disken & börjat blogga lite. Måste sticka till tvätten nu innannågon galen granne snör den. Brb

Gud vad gott det lukta i trappen. MAT, nu börjar jag bliriktigt hungrig. Får ta något snabbt på vägen mellan tvätten & handlingen. Ut med chilla igen. Såg att Annanas ring oxå. Ringer henne sen, om jag inte glömmer. Fan Hilda undrar väl vart jag är. Sa att jag skulle komma efter 16.00 Men nu förstörde ju tvätten allt. Hon skulle klippa sig =) Kort som mig om inte kortare. Tror hon sa det. Undraom det blev bra? Om hon trivs? Hon skulle & färgat slingor och fixat ögonbrynen på mig. =( Får fixa det än annan dag. Har rendäddat, dammsugat & skurat. Lika bra att dra av allt, så lägenheten blir Tipp Topp när man ändå håller på. Sen blir det en kall och bara chilla ner i soffan. Fundar på att dra en Pizza House. Någon som tycker det va bra eller? Ska i alla fall ge det en chans.

Helt plötsing kommer Mormor & härjar & skrikeröver nått på Turkiska.
Orkar inte äns lyssna. Sen skriver Annanas på Fb och säger att hon inte får umgås med mig.
Nu är det MissDiva Som är THE BAD GIRL i denna helt sjuka familj.
Aya Synden straffar sig själv. Ikväll blir det ingen utgång utan bara chilla & mysa med en viss.
Någon som får än att må bra just nu denna dimma.
Pussen på bussen. Måste sticka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0