Du kom som en vind!




Vem försökte man lura?
Jag viste det hela tiden. Har varit ganska ensamn i livet. Så är livet.
Ingenting är som det brukar vara längre. Man rasar ner igen och man blundar för det som händer. 
Det går att bli bra, om man satsar allt man har. & går in för en sak.
Men allting går i bitar så fort jag börjar hoppas. Du finns alltid kvar i mig.
Det gör ont i mig när man tänker på det fina man hade. I mina ögo är du underbar, helt klart bäst.
När man ligger där i säng & allting va perfeckt. Hur kan det sluta så här! Men jag vet att det finns chanser.
Så släpp mig inte nu & låt mig falla över kanten. Skit i vad alla säger & lydsna till dig själv.
För om jag kunde skulle jag ge hela värden till dig!

Du kom som en vind, du är som en prins. Såren läker med åren.
Det har dom gjort förut. Jag vet att jag saknar en bit & det är du. 

Vajre gång jag såg dig brukade jag alltid vara glad.
& jag önskar att du kunde få mig att känna så varje dag.
Snälla ge mig chansen som jag är värd. Jag har en dröm i mitt huvud & den slutar inte så här.
Nu ber jag dig om en sak, & förstår om det är svårt. & förstör inte det som än gång varit vårt.
En kort period men det betyder ändå. Om grejer blir till utan att man vet hur det går.
Vet du hur stolt jag är när vi håller handen tillsamman? Det var du & jah, fast det kunde varit någon annan.
Jag blir lyckligast i världen när jag ser dig le.
Men nu tappar vi allt & alla vet hur det är. Att leva med sig själv fast man ändå vet hur det blir.
Man feakar sin lycka & sen skiter man i ! Men med dig är allting på riktigt, ingenting var fel.
Förutom att man kände att man inte dög & blev sårad en del.

Du kom som en vind, du är som en prins. Såren läker med åren.
Det har dom gjort förut. Jag vet att jag saknar en bit & det är du. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0