En kväll på Carl Johan!

Igår kunder jag inte sova när jag kom hem & jobbat hela natt. Fråga mig inte varför?
Dagen börja iaf med att gå ute med Chilla, käka frulle osv.
Efter det drog jag & chilla för att ligga & steka lite i folkparken där kiki & hennes systerdotter vänta.
Vi jobba lite på solbränna, käka glass & chillade till lite go musik dom spela i parken.
Lite udda folk dök ju upp, som kunde bjuda på sig själva med det är härligt att dom delar med sig av sig glädj.
Blir ju så på dessa tillställningar. Kiki & jah hade våran egna lilla Show där på filten. Kiki på trummorna & jag guran i högsta hugg & sedan bytte jag till maracas. ;) Sedan gick jag hem  för att fixa mig inför kvällen. 

Efter att vi varit på Munk In The Park. Och gått halva stan runt & letat efter ett ledigt bord på någon uteservering hitta vi ett ledigt bord på Carl Johan. Blev premiär för mig. Har aldrig varit där tidigare. Tyckte stället va bra & mysigt. Jätte fin utsickt över strömmen. Konstigt att jag inte varit där tidigare. & kommer verkligen besöka stället flev gånger. Det blev iaf en lite par kväll med Kiki och Simon & Jah och Gabbe <3
Där spenderade vi sedan halva kvällen med lite gott vin, cider, öl & jordnötter. Det blev många sköna skratt & härliga minnen. Vi lämnade stället rätt skapligt & tänkte dra en sväng på Puls eller Hugo! Men va sjukt mycket folk, så vi gick & beställde lite mat istället. & där sluta kvällen ;)




Åh hej va det går mella * & *
 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0