God Morning Sweeden!

God Morning Sweeden! Har precis vaknat efter att jobbat natt hela helgen. Vaknade helt kallsvettig och uppjagad, orolig och ledsen. Hatar när man vaknar så & vet varken om det är sanning eller om det va en dröm. Fy, tar telefonen i högsta hugg och ringer. börjar vakna till och allt är okey. Skönt nu kan man andas ut.

Kroppen känns lite utmattad & trött. Men nu är jag ledig 2 nätter, sen jobba 2 & sen ledigt 1 veecka =) Yess ! Har inte riktigt planerat men tror det blir att åka till gbg. Åh hälsa på min älskade kusse. <3 
Har saknat henne så! Världens mysigaste, underbaraste och av sammakött& blod. 
Kommer bli toppen kul & skönt att komma bort lite. 

Nu ska jag fixa mig lite, ringa &  kolla om det finnsnågon ledig 2:a i stan ;) Lite hemlig än, men vi får se vad som är på väg att hända. Snart kommer mor min och vi ska iväg med Chilla till Grizly och skämma bort henne lite samt köpa hundmat igen. Hur mycket kan en hund äta igentligen?? Och ändå tycker jag hon är så smal och kortväxt.
Ja ja! Huvudsaken är att jag ser att hon mår bra. Hon är ju min lilla baby, som aldrig kommer bli stor imina ögon. Åhh! Tänker tillbaka på valp-tiden .  <3

 
                                                  
                                                 Åhh Pluttis Finns Ingen Finare! 
                                        Jag har lovat dig sen dagen att hämtade dig, 
                 att alltid finnas där vi din sida & ta hand om dig och ge dig allt du tänkas behöva. 

Siterar Cesar: " - Man ska se världen med hundens ögon, för då ser man att det vi ger hunden kanske inte alls är det som hunden mest behöver. För att lyckas med hundinnehavet måste man också inse att hunden är ett flockdjur och har en medfödd flockinstinkt. Vi måste alltså förstå hundens natur och levnadsvillkor för att lyckas."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0