I en svart bmw mot hageby centrum.

Denna härliga sommar helg kommer jag bara jobba, sova bort halva dagarna & Mysa med Chilla.
I fredags var jah och en nära väninna i Hageby Centrum & uträttade lite ärenden.
Lite spontant och oplanerat lånade vi i en svart Bmw (Automat) och med Chilla i baksätet åkte vi iväg.
Det var första gången min väninna körde Automat. Men det gick toppen =) Bara gasa & bromsa! Ha ha ha. Vissa ögonblick kommer bevaras för all evighet. Väl i Centrumet kunde jag och vänninan min inte hålla oss ifrån shoppandet. Fick hem 2 långkläningar och 1 vanlig, samt 2 par byxor. Blev mycket nöjd ;) Detta hängdes direkt in i min underbara garderob. Där jag även investerat en rosa ryamatta som ligger så fint på golvet. Men som sagt fick nog både hon och jag lite smisk på fingrarna av pojkvännerna som tycker man shoppar för mycket. Men vadå ibland kan man inte bara låta bli. Man får ju en lite kicka. Iaf jah.

-Farsan sa alltid: Alexandra om du & morsan skulle vara oberoende av pengar skulle ni spendera hela dagarna åt att åka & handla. I alla möjliga olika affärer och köpa precis allt möjligt. Ni skulle nog handlat tills ryggarna gick av. =)

Har varit toppen väder tills igår. det bara öste ner regn och jag vaknade vid ca 14.00.
Av värsta smällarna. Yrvaken som jag var trode jag det nästan var krig ute. Eller att jag befann mig utomlands.
När jag kom till jobbet hade det varit strömmavbrott och det var ett dilema. Hur man skulle ta sig ut och in och mllan våningarna. Men problemet blev sedan löst. Om jag inte hade jobbat denna helg hade jag åkt på bilträff och gått på smyckeskväll som jag blivit inbjuden till av en nära vän. Men så där nu i efterhand hade bilträffen inte blivit så lyckad. Ett få tal bilar & inget race.

Har på-börjat Ego Woman av Carolina Gynning men dock läst de andra hon skrivit.
Vi får se vad min tolkning på boken blir. Men än så länge är den läsvärd. Har dok bara kommit en tredjedel in på boken.

Oj nu va jag där igen. Har precis klickat hem lite festskor från www.Nelly.com på Rean så klart =)
Fri frakt & fria byten fram till den 31 juli Lovley <3

Pussen på bussen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0