Du är det finaste jag vet <3

         Så underbart har snart gjort mina nätter för denna månad. Igår va Chilla pilla med på jobbet =) 
                     Det gick oförväntat bra. Hon va så lydig & varsam. 
                                   Klart hon måste få se vad matte pyslat/syslat med alla dessa nätter under sommaren.
 

                                                                  Världens bästa, finns ingen som du!
                                                                                           
 <3 

Det blev bara 20st och varje består av ett 10 tim pass.
Så det blir 200 tim ;)  Inget att rekomendera. Men anledningen till att jag jobbat så mycket är för att jag ser ett slut på det den 7/8. Självklart kommer jag bli inringd några få nätter i månaden när det behövs & så. Men inte riktigt något man kan livnära sig på. Så ser mig som en aktiv arbetssökande. Som det heter med finare ord :P
Haha Vi får se vart nästa resa drar iväg inom arbetslivet, Kanske blir kvar i vården eller hittar något annat kul arbetsområde. How know? Vi får la se! En sak är klart i alla fall. Att nu är man värd en resa ;) Efter allt slit & regn väder i tråkiga Sverige. Inget mot Sverige annars men är så trött på dessa somrar. Kom igen ge oss lite äkta värme & inga regnskurar & oskväder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0