Toppen dag!

Igår blev verkligen en toppen dag.
Yrade runt i Norrköping & åkte hit & dit mella affärer, köpcenter & hundrastgårdar.
Åkte och skämde bort Chilla på Grizly med klo-klipp, godis, bästa hundfodret.
En lektur i hundgården & en ny hundsäng. ;) Som hon nu verkar stormtrivas i .

 

Bortskämd liten sak, det där. Blev inget billigt kallas inte!
Men WTF! Finns inget bätre än att se henne må bra!
<3

Sen fick jag ett erbjudande att följa med till Ullared & GBG, Liseberg.
Blir ett par st dom hade bokat två stugor för fyra pers i varje. ;)
Vi åker i slutet av Augusti! Blir toppen kul. Har längtat efter att åka till
Ullis & få shoppa av sig lite. Haha som om jag inte gör det allt för ofta.
Nej nej :P

Förhoppningsvis kommer jag och kicki få en tatto tid innan jag åker till Gbg på Lördag.
Måste verkligen fylla i mina senaste tattoos. & har ett nytt projekt på g.
Ska göra´om en till en ny. Om det går, som jag tänkt. Blir på fri hand.
& Fanns ingen studio för tillfället så det blir gjort här hemma i så fall.
Vi får la se hur det blir till slut. Laddar så klart upp bilder när de e klar.
Ska fortfarande fega & inte bryta min trend med färg. Blir bara svart/vitt.
& simpelt och enklet. Har till och med skissat tatton själv. Blir lite personligt =)

Älskar verkligen låten: Alexis Jordan - Hush Hush..

Har spelats i ca 2 dagar nu här hemma. Love it or feel it!

Nu måste jag sluta ska iväg till banken & betala intensiv-kursen i Flennn.
Sen uträtta lite annat smott & gott! & ta Chill till hundgården.

Ikväll blir det Mys Pys!
Ajöken Fröken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0