Vilken tjejkväll! ;)

 
Igår blev en toppen kväll! Var inbjuden till Frida på en grillkväll/tjejkväll med utgång ;)
Gjorde entre med fia pluttis snuttis.
Jag valde att vara nykter under hela kvällen så det blev att dricka Apelsinjuice.
& skippa vinet. Känndes riktigt bra. & hade inget sug att drika. Kan ha roligt ändå !
Vi valde att sitta ut trots att vädret va lite siso där.
Men vi passa på att grilla lite när solen titta fram. & grillmaster för denna kväll blev Jenny.

 

Middagen bestog av sjukt mycke Fläskfile + Ugnspotatis + Vitlöksbröd + Sallad
& FRIDAS BERÖMDA TZATZIKI.
Förstår inte hur hon lyckas varije gång? Blir aldrig lika när man försöker hemma :P
Hon har något hemligt recept, haha. Efterrätt: Fridas hemmagjorda tårta. 
Vi alla åt som vi aldrig sett mat förut. & alla blev iaf sjukt mätta & stank & rapa vitlök hela kvällen ;)
Så det blev inte så många ragg där inte. Men dom flesta hade ju redan kille, så det gjorde dok inte så mycket.
Det blev över förväntningarna på kvällen. Hade trott det skulle bli lite stel stämning.
Pga att vi alla inte träffats på ett bra tag eller år. Men det va en härlig, lätt stämning.
Som brast ut i skratt, gav & stoj!
Känndes precis som igår, för ca 5 år sen.
Alla hade ju någon former av gamal relation till varandra.
& jag ser verkligen fram emot fler kvällar =)

   

Oom kom oxå förbi med sin lilla prinsessa!
Som direkt blev känndis & fick alla flockas kring henne.
Söt som socker =)
   

                          Kvällen Slutade Med Utgång Till:  Benny Hills !                        
För att avnjuta lite drickbart. & jag fick träffa sötnosen!
<3

Efter ca 45 min började vi splitras, Malin & Jenny drog på privat club!
Som vi skulle till först med hälften palla inte trycket. Kan säga att jag va en av dom ;)
Sen ville jag & fia Till Pullan! (Puls, old otten)
Ville dit för att möta upp några andra vänner!
Men klockan ticka på & Frida & Natta stanna kvar .
Tyckte inte det va värt att dra för ca 1 timme.
Gabbe skulle & med men vi tappa han.
Så fia & jag hoppa in i en taxi på stutts & drog ner.
Ingen kö så vi bara gled in =)
Dansa lite & blev lite smått irriterad så tog mig en White Russian.
Kunde inte hålla mig hela kvällen blev så sugen att bara avnjuta en drink i en härlig miljö.
Mötte upp sötnosen som fick gå ner stackarn.
Men vadå hatar att vänta & missförstånd.
Skitt samma Kvällen blev på topp.
Älsk & jag tog en kärleks - promenix hem över strömen !
Skit fint. Så sluta min natt igår.
& nu sitter man på jobbet igen.
Va skönta att vara ledig 1 natt! Det va man värd.
Nu orkar man jobba lite till!

Du väljer det liv du lever, så klaga inte. Uppskatta det du har & har åstadkommit.
Love yah! God Bless You.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0