"A Drop In The Ocean"



¨~ A Drop In The Ocean! ~¨



 A drop in the ocean.
A change in the weather..
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert..
But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven.

Du är alltid så när, men ändå långt bort..
Du är alltid vind min sida.
Du torkar alltid mina tårar, alla tårar jag haft inom mig..
Vi växter upp & växte isär.

Its Like A Drop In The Ocean <3

Har fastnat ensam i samma gammla veva..
& lever för fort & försöker ändra på mig själv.
Har alltid foten på gasen & försöker vinna The Race..
Den som har kärleken för mig är antingen ensam eller med sällskap.
Varför är du upptagen med att passa in, när jag sticker ut?
Om du är mitt liv så får se hur det utvecklas under resaans gång.



 Du kan inet varit ärlig från start.
För mig är det ingenting att säga att du aldrig har haft mitt hjärta..
Men då ljuger jag. Fatta hur sjuka vissa relationer kan vara.
Asså det är lugnt ingen behöver oroa sig för mig..
För jag kommer aldrig falla igen.
Jag går vidare & jag klarar mig bra ska du se..
För det finns ingen ståltare på denna jord för att få vara mig =)
// Relateratt till en viss Snubbe.

Är så glad att jag är jag.
Om du kunde vara där jag är.
Skulle du oxå vilja vara dig själv.
Om du kännde det jag känner skulle du oxå må bra.
 Men det gör du inte för du känner dig som du.

För allt negativt finns det något possitivt.
Blickar frammåt. // Rellaterat till en viss brud



xoxo
-
.: AlexandraMissDivaaa :.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0