Good Morgon!


God morgon på er.
Eller igentligen GOD Middag.
Juste nu sitter jag & käkar FRULLE.
KL: 14.00 ;)
Finns det något bättre än en dunder frukost eller?



KÖPPTE ETT SUPER GOTT BRÖD FRÅN ITALIEN.
Oliv & Tommmat
Börjar tillfredställa mitt liv på alla sätt.

VANILJ LATTE.
BEHÖVER INTE LÄNGRE TA MIG TILL COFFE HOUSE
ELLER LIKNANDE.
FÖR ATT FÅ MIN VANILJ LATTE =)

- En latte varige morgon förlänger livet. - //Alexandraa Miss

Kan göra den hur jag vill och olika stark varige gång.
Blev verkligen super nöjd & när den lilla flaska tar slut blir det att Inhandla en STOR.
Det kan jag lova. Sparar ju pengar på oxå, istället för att ta en ute eller köpa med sig 
"väldigt offta"
Råder er att köpa en flaska, prova även andra smaker.




Igår dog morsan & jag en sväng till Ikeaa =)
Älskar mitt hem & Älskar inredning.
Det blev ett skohylla med sittplats.
Sönt när man har jobbiga skor att sätt på sig haha :P



Inhandlade även 2 st stora svarta TOSSAR ;)
FRÅN HEMTEX. Till mina gardiner in till sovrummet




I söndags fixar Aboo Hannania.
Fint överkast, Kuddfodral & Gardiner till ett super bra pris.
Faan va fint det blev <3
Mysss i Sovrummet ..
Tack Aboo Haha




Älskar Min Chilli <3



Det är så underbart att ha hund. Igår blev hon riktigt Bortskämd.
Vi åkte till Grizly, där hon fick klo-klipp.
Ny hals-kedja i Silver.
Nytt foder med extra mycket protoin.
& Fick gå runt och välja ut sitt eget tuggben i affären.



-Tröttis-
Efter lång promenad ner till stan.
Så jag fick lite gjort arbetsintervju på Af.
Som medlemsrekruteraare för RäddaBarnen.
Det lät posetivt & hon kommer höra av sig senare idag.
Om jag får joobbet och blir skickad på utbildningen.
Det är ju ett bra jobb. Värmer gott i hjärtat.
God karma liksom.

Vi drog förbi Studiefrämjandet oxå
Skrev på lite papper oså.
Fick reda på att Logent ab hade hört gott om mig.
& Skulle höra av sig om dom behövde folk nu innan sommar.
Genom att jag redan har sommarjobb.
Men till  höste skulle ju va gött.
Trivdes ju där på lagret. Super skönt folk att jobba med.

I Lördags blev det lite PARTY PARTY!
I klocket med Hilda & lite härligt folk.
Sedan utgång på det =)






Nu måste jag sluta bloggish.
Känns som detta inlägg kan bli hur långt som helst.
Men snart kommer Fia plutten förbi.
Så vi ska ta en kaffe innan hennes jobb och snacka lite skit.
Sen kl 5-6 kommer Chrille Stekishh fördi Haha.
Vi ska ta några Öl & Chilla lite.
Ska ju jobba Natt hela helgen så lite Torsdags-Chill för det bli.
DET ÄR JAG VÄRD
=)

Ha det bäst.
OCH TA DAGEN SOM DEN KOMMER.
Kärrrlek & Respekt
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0