Ny Tattoo

I dag ´klockan halv 5 va det dags.

Kicki lottat och jah drog till en priva tatto.
Han är så klockren =) Kan verkligen sin sak.
Självklart hadde jag inte riktigt bestämt mig för 
vad jag skulle ha för typsnitt på min texst.
Det blev lite på inpulls men nu sitter jag och är sjukt nöjd.
Vi började att välja ut ett typsnitt i skrivstil.
Gjorde några ändningar så det blev precis som jag ville.
Sen va det, storleken oxå.
Man vill ju inte ha allt för stort.
Men när det gäller skrivstil är det så små krummelurer osv.
Sen är det lätt att man inte riktigt ser vad det står och att det flytter ihopp med tiden.
Så det blev ett litet dilemma.
Han tyckte jag skulle köra stort från början.
Men jag tvekade så vi tog en mindre storlek. Tröck dit skiten.
Så klart blev det snett och vi fick göra en andra tryckning.
Den blev oxå sne. Undrade om min rygg va sne eller om jag verkligen stog rakt.
Men skit samma, tredje gången blev bra iaf.
Lagom när jag låg på britsen eller bordet eller vad man ska kalla det så..
Haha kom texten på en leverfläck. Rakt i ordet.
Niceee. Jaha vad ska vi göra åt detta nu då??
Humm . Tänkte till och kolla mig i spegeln igen. Det ser fan lite mesigt ut.
Litet, ihopp tryckt och man måste gå nära för att kunna läsa vad det står.

-Vi kör på den storleken som du sa från första början.

Stacckars jävel. Bara för honnom att skriva ut och rita om igen.
1 år senare, så satt den perfekt på första trycket.
& ÄNTLIGEN VA TIDEN KOMMEN FÖR LITE SMÄRTA.







Är verkligen suppper nöjd & tacksamma för att han stog ut med mig :P
Så envis och har så svårt att väl bestämma mig.
Men vadåå? Det ska ju sitta hela livet.
Har ingen aning om hur lång tid det tog.
Men pang bom så va det klart.
Sedan fråga jag om han kunde fylla i min tatto på handleden när vi ändå va igång.
Den blir lätt nött och tappar färg. På grund av att den är i rörelse nästa 24/7.
Det va så klart inga problem.

Kicki gjorde två små hjärtan på sidan av handleden. Blev as bra.
Nästa gång blir det för oss att fylla i dom nya, när dom läkt så klart. 
& dom vi gjorde gången innan.
Blev lite ont om tid idag ,och så är det bättre att fylla i allt på samma gång.

Snart kommer Gunnar & ska HJÄLPA mig att smörja in tattoon.
Lite svårt att komma åt själv. Så behöver en assistent här nu den senaste tiden fram över.
Hahaha. Sen blir det en film & lite mys, det är jag värd.

Puss & Kram Snyggaste Tattoon i Stan.
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0