Shululuu

Sho sho, Bloggish!!

Har inte bloggat på ett tag nu. Haft lite att styra med.
Familjen, vänner, övningskört, chilla & shoppat lossen.
Det har ju varit löning liksom ;)

Förra helgen va jag Hinda + en brud & Sandra ute.
Puls Norrköping.
Asså jag vet inte vad men ska säga.
Bra musik, trevlig personal. Men folket??
Humm. Tycker det är så illa att man ska behöva,
gå ut på en nattclubbb med typ bara almänt fulla & störiga 18:åringar.
Ingen hitt precis. Men vi hade en toppen kväll iaf.
Det blir ju vad man gör det till.




Förra veckan började en av dagasna som alla andra med:
träning 20 X 3 runpaa, mage, armar & ben.
(Börjar redan se resultat) Eller inte jag andra =)
En redig FRUKOST & ut med Chilla <3
Träffade Amela & luncha lite på mc. Sen åkte vi till stan & köpte henna.
Färga hennes hårsvart & hon gjorde tatto på mig. Blev klockrent.
Sen avslutades dagen med en pizza & övningrkörde till Hageby & Klocket.
Så man fick lite syslor avklarade på samma gång ;)
Sist men inte minst förlängdes kvällen med onädiga tjaffssss & missförstånd.





Dagen efter börja som alla andra åter igen.
Går som på rells (eller hur det stavas, ni fattar vad jag menar, haaha)
Efter Sandra hade knegat klart kom hon förbi.
Vi drog ut till hundrastgården  & dampa av Chilla lite innanvi lämna henne hemma.
För att dra till stan & möta Danne & sedan ut till Maxi Ingelsta.
Blev en Shopping-runda igen efter att kollat kontot. 
Såå underbart att bara dra kortet.
Det var som plåster på såren från gårdagen.  
Bästa köpet ett par sexii sexii ohh lalalaaa skor.



Från Scorret ;) <3

Blev lite annat oxå.
Smink, Hårfärg & lite kläder.

 

Köpte även nått att ha på sig,
när vi ska på spelning på
 - Hugos Norrköping -
    på Torsdag. 


Det här är vad jag har pillat i hopp En tråkig onsdag förra veckan.
Saknar Sommaren =(
<3

 

Tog mig bara några timmar. Men fan så skönt att slippa massa lösa kort på datan.

Igår satt vi  hos Sandra i höghuset & Chilla lite.
Chrille (jägarn) titta förbi. =) Fan va länge sen det va.
Satt & Snacka gammla minne från kollot (Östervik)
Typ för 200 år sen :P &
Får bli frer gånger.
Nu ska jag snart ner till en viss sötnos innan man ska börja jobba.
Natt natt natt, Bästa jobbet ever Lovar ;)
Meelike <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0