Shopping =)

Igår vaknade jag skapligt.

Min laddare hadde gått sönder som allt annats tex bilen och hatthyllan i förrgår.
Så det är min förklaring på  varför min mobil har varit avstängd hela torsdag & fredag.
Som tur va fick jag tag på Hilda som hadde min andra laddare =)
Skulle gått på stan med Becksson men fick inte tag på henne.
Lite svårt utan mobil eller FB. Så det va msn som gällde.
Drog ner efter att ha tränat till stan och käka Tahii Buffe <3 L-zkart
Så gött alltså. Så där satt jag och hilda & planerade upp shoppingturen.
Vad vi skulle ha & vilka affärer vi skulle in till.
Man har ju inte tid att springa in i alla som en yr höna och leta efter massa :P
Älskar verkligen att shoppish med min lilla pulla.
Man kommer alltid hem och är sjukt nöjd & har till och med fyndat lite.
Hon boka även upp mig som hennes dejt för lördagen.
Idag alltså. Fick till en början inte veta ett skit bara att det skulle bli en stor fest.
Ca 20-30 pers eller va hon sa i en villa med utgång efter.
Hon kan hitta på den där bruden hon. Kanske därför man tycker om henne så mycket. 
*Men säg inte till någon att jag sagt det* Hahah ;) 
Faan va kul det blir ikväll. Så klart ska jag inte ska dricka.
Blir nyktert ikväll max ett vinglas max. Sen får jag överväga om jag hänger med ut.
Antagligen inte för chillas skull. Plus att det är sjukt tråkigt på Puls Norrköping.
Väntar 1 år till på att gå till Hugo istället =) Om man är kvar i denna stad så att säga.
Det vet man ju inte. Kvällens Outfit ser ut så här iaf:



Klänningen ser lite ihopp-korvad ut men Klockren på. RUMPAA ;)
Blev lite väl svart men men. & hoppas jag får ha min nya hatt ifred ikväll.
Alltid ska alla fulla idioter hålla på och låna eller ta hatten av än.
ETT TIPPPSSSS!! Köp en egen hatt och våga ha på dig den. Sjukt snyggt.

Under vår shoppingtur va det bara ett måste med lite lite smink, parfym och härfärg.

   

Detta va  några favoriter som jag kom över.







Efter shoppingturen träffa jag Gabbe i hundrastgården.
Så Chilla & King fick leka av sig lite.
Det gick ju rätt bra tille en början.
Men  sen upptäckte jag att King hadde blod på sin vita hals.
Chilla hadde tydlingen naffsat han på nacken så det hadde blivit några små sår.
Sen va det inget mer med det.
Så vi gick hem.
När jag kommit in och skulle ta av Chilla hallsbandet.
Så ser jag.

      




Stakars Lilla Älsklingen då!!
Nae det är lugnt ser värre ut än det är. 
Har tvättat rent såren.
& Kommer läka fint.
Lilla Fightern.
<3

Sist men inte minst Avslutades Fredags-kvällen med en Bio.

The Adjustment Bureau
Genre: Sci-Fi, Romantik



Underbar film <3
Kommer verkligen se den igen när den går att tanka ner.
Gå & se den om ni ska på bio.
& Gå med någon ni tycker om.
Super mysigt att mysa ner i bio-stolen.
Med lite Popppcorn & Cola.
Verkligen en toppen kväll.
=)

'Pussen på Bussen Kussen.'
Måste sticka nu ska förga mig lite.

Kyss
Smek
&
Hångel

Så ska det va.
Tra la la laaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0