I juste died in your arms <3

Va på arbetsintervju för Uniflex.
Gick väl så där. Jobbet va så klart tillsatt redan & börjar imorgon.
Men nu fick dom känna på vem jag är.
Så hör dom eller jag av mig om man är sugen på nått kneg dom har.
Har rednas jobb över sommaren.
Sen blir det norge till hösten.
Men dom hade kontor & jobb där med att erbjuda ;)

Nästa tisdag har kiki & jag bokat tid för tatto.
Blir att fylla i min senaste, bakom örat. 
 Sen e NY =)
Har nästan bestämt mig :P
Antingen på högra axeln eller i mitten av axalarna.
Blir en cool text.
Längtar redan =)

SKA BLEKA UTVÄXTEN IDAG
Frissan skulle ta 700kr för att bleka typ 3cm utväxt.
Gör det själv och gör nått roligare för dom slantarna.
kostar mig liksom 1/3 av det priset.
Snart kommer Hjärtat
Så ska vi pyssla om oss lite.
Hår, Naglar, Ansiktsmask & en mys film. 

Så Underbar Natt Igår.
Kan bara säga:



Oh I, I just died in your arms tonight.
It must've been something you said..
I just died in your arms tonight.
Oh I, I just died in your arms tonight..
It must've been some kind of kiss.
I should've walked away, I should've walked away. But I can`t..

It was a long hot night,
he made it not easy,
he made it feel soo right.
But now it's over the moment has gone..
And I followed my hands to my head, I know I was right.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0