Jag har inga miljoner. Men lika glad för det är jag !

 

Man kanske växte upp för snabbt?
Med pressen i vår tackt. Dags att växla ner mig tackt.
Dom äldre, dom gör parra och kör fet bil.
Det är oxå det jag jagar. Men det kännsfel att klaga.
För det finns många där ute som försöker mätta hungriga magar.
Dagarna passerar bara, Utan att man märker av dom.
Det finns lätta vägar att gå, men jag vägrar ta dom.
Drömmer mig iväg, tankarna skenar iväg.
Jag vaknar till i min situation, Vad fan är det här?
Hela havet stormar, hur ska man styra?
Knappt cash till mat, cigg &  hyran.
Hoppas på nått större.
Krigar vidare för att göra några ören till en lax :P



Du vet jag har inga miljoner, Men du vet vem jag är.
En dag reser vi runt jorden. Frågan är bara när?
Finns alltid här tills dagen vi är där.

Kyss & Smek Liver Är Ingen Lek!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0