Bloggen uppe igen.

Har hänt lite granna sen sist. Bloggen har legat nere ett bra tag nu.
Under tiden har jag bara tagit det chill. Är arbetssökande för tillfället och har sökt massa jobb i Linköping. Idag har jag sökt 4 jobb. Var av 1 arbetsinterjuv blev inbokad om 2 veckor.



Vf ?? Jo under tiden bloggen varit ner har jag varit ute i skärgården och hittat min sommar-kärlek.
Eller kanske livits stora kärlek. Vem vet? Kan bara säga att om man varit singel i ca 4 år är man rätt trött på skiten. Allt festande osv. Kanske på tiden att sluta dalllta runt och våga stå för sina kännslor man börjar känna.




Det är helt sjukt- Hade jag aldig gått ut denna kväll den 26 Februari hade vi aldig träffats. Tack varae lite tjat och lite på tryck från vännerna så gick man. Till PULS i norrköping av alla ställen på denna jord. Hur många % är det att man ska träffa sin kärlek ute liksom?? Typ 3 kanske. Men det gjorde jag iaf. Tiden gick och sen drog man och festa i linköping och sen gick tiden. Plötsligt träffades man i skärgården över en veecken. pang bom. Vad hände?? Tiden har gått så sjukt fort men det känns som man lever i en dröm. Vill aldrig vakna. Vill ha det så här hela livet ut, tills det tar slut.


Chilla och Älski! Ni är ljuset i mitt liv, Som jag hoppas aldrig kommer dö.

Jag älskar när dina ögon lyser,
Jag älskar att du kramar mig så jag ryser.
Jag älskar att du alltid finns där,
Jag älskar att jag verkligen är kär.
Jag älskar att jämter dig få vakna,
Jag älskar när jag slipper dig sakna.

Idag har varit lika underbar som alla andra dagar, när man har sin älskling vid sidan.
Blev bjuden på en underbar Thaiimassage. Kan en fredag börja på ett underbarare sätt ??
Antagligen inte och kan bara folisofera vidare på hur den kommer sluta.
Nu har vi percis korkat upp en flaska vitt och svullat lite taco.
Är så förälskad och kan inte beskriva i ord. Har aldrig kännt så här förut.
Men kan bara säga att det
känns bra. Eller mer än bra. Helt underbart.
Imorgon kommer en ny dag, full av kärlek och underbara ting !
Puss På ER!
Alexis Miss Diwaawii



Kommentarer
Postat av: Miche

Du är underbar min kärlek!!! Fint skrivet och fin bloggish,

2011-05-27 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0