Underbara Morgon.

Idag vaknade jag av att sötnosen väckte mig. Kan man vakna på något bättre sätt?
Jo klart efter man somnat om vaknade man igen och fick frukost på sängen.



Känns verkligen som jah har hittat rätt snubbe.
Men är skapligt rädd för att något skulle gå fel när allt är så underbart.
Känns nästan för underbart som en dröm, ni vet !
Det är så svårt att inse att livet kan vara så här härligt.

Han är så sjukt söt,
gullig,
snäll,
snygg,
het,
omtänksam,
underbar,
öppen,
rak,
ärlig,
charmig,
romantisk.

osv..

Listan kan göras hur lång som helst!
Och ska sluta bree på nu .
Fy fan va skönt att vara nykär och känna så här.
INGET onödigt tjat eller bråk, bara vi två.
Båda tar livet med en klackspark och kan möta livets hårda motgångar.



Nu ska jag mysa vidare , ta ett glas rött och
njuta av utsickten när killen sköter grillen.



Sen blir det lite jordgubbspaj  med lime och
vaniljkräm, som man har snickrat ihopp i köket.



Ha en mysig Lördagskväll!
Njut av livets godsaker.


Kommentarer
Postat av: Miche

Du är så jävla söt min ängel, tack för att du finns ! Du säger mer än 1000 ord

2011-05-28 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0