Du & Jag = SANT



- Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva dig & hur UNDERBART vi har det tillsammans.
      Du & Jag passar ihop som Lego =)

Allt känns som en dröm! Vi träffades av 1 slump, eller kanske va det ödet. & Du är den underbara, fina procent (som jag nämde i det tidigare inlägget), av alla killar på denna jord, som verkligen vet hur man ska behandla sin tjej. Är så lycklig med dig, hjärta mitt. & jag kommer aldrig mer släppa taget, stoppa huvudet i sanden & gå min väg.

Stog inför ett svårt val i sommras - Vägskälet (Se mitt tidigare inlägg)
http://alexandramissdiva.blogg.se/2011/june/utkast-juni-17-2011.html

Så klart jag kände att det var fel efter mitt val. Men fortsatte ändå att gå på min väg. Jag har ju redan valt & kan inte vända nu. Man kan ju inte gå tillbaka. Vandrade dystert vidar i min ensamhet. Efter en tid kännde jag att SAKNADEN och LÄNGTAN blev för stor. Jag hade valt fel och jort fel. Men alla gör väl sina misstag här i livet. Men jag måste iaf kämpa och försöka vinna tillbaka min livs kärlek. Har aldrig kännt så här för någon tidigare. Sanna mina ord. Men jag lovar dig. Visst har man varit kär förut & stirrat sig blind. Inbillat sig själv att allt är bra och jag älskar denna person. Men i slut ändan inser man att allt var en stor vit lögn. Men nu vet Jag! Jag visst inte innan.

Var så osäker & vi båda gjorde fel. Men nu har vi hittat tillbaka till varandra efter ca 6 månader. & du känner när det vekligen är rätt. & när din partner känner & visar detsamma.

Man får bara en chans här i livet! - Men jag fick två. Förstår inte att dte här är SANT.
Men med fjärilar i magen, hjärta som slår för dig & fina du 24 timmar om dygnet i mina tanka. Inser jag att - Du & jag är menade för varandra. Förlåt min Prins! Ska aldrig mer svika dig. Bara göra dig lycklig & glad. Finnas där för dig & stå vid din sina som en stolt prinsessa =)


Vi har en ljus framtid tillsammans. & Vi har redan visat en förändering hos oss båda. Folk får tycka & tänka vad dom vill om oss. Vi står siva vid sida. Måste bara berätta - Min underbara prins har sagt upp sin fina 2:a i Vasastaden - Linköping för att kunna flytta ihop med mig i min lilla lya i Norrköping. Folk tänker säkert:
- Men gud hur kan man säga upp en så fin lägenhet som ligger så centralt i en studentstad med bostadsbrist. Men killens svar blev - Jag gör allt för min tjej! Gulligt gjort. & Snart tänker han byta jobb oxå, så han kan jobba här hemma. Linköpings-killen får ta och bli en Norrköpings-bo ;) För jag vill inte släppa min hemmaort. Norrköping i mitt hjärtat. Haha! Nae, man anlidningen är nog denna. Att vi kan spara så sjukt med pengar & ut och resa, köpa fina bilar, kanske en hund till & en bostadsrätt inom några år. Då båda jobbar & drar in skaplig lön & vi bara har en hyran som ligger på 2700kr. Sen tillkommer ju lite annat så klart.

- Det ser iaf ljust ut & jag är så GLAD över att få ha dig i mitt liv igen!
    Tackar GUD hela tiden för att han gett mig chansen att få träffa dig. 

                                                                                              Och om solen inte stiger. 
                                   Saknar dig <3                                        Och om morgondagen aldrig kommer. 
                                                                                                           Så vill jag att du ska veta att du är mitt allt.


Kommentarer
Postat av: Augusta

Hallå, vilken bra blogg!!!:)

Jag och Alex tycker det är supertrist bara så att du vet! Hoppas du får en mysig jul/Alex skojar här och säger att han hämtar er imorgon kl 15.00, för vi har ju BESTÄMT att vi ska fira jul ihop;) Fick din blogg av du vet vem...hoppas det inte gjorde nåt. Som sagt...god jul och vi håller tummen allihop att två fina stolta människor tar sitt förnuft till fånga. Ja för vi saknar dig!!

Kram Augusta och Alex

2011-12-22 @ 23:06:35
Postat av: Alexandraa

Tjenare =) Taack! Klart det inte gör nått. Kul att ni skriver. Vill oxå önska er en riktigt GOD JUL ;)

Det är synt att saker och ting kan inte riktigt bli som man BESTÄMT Alex. Haha. Saknar er med. Men fick ta ett riktigt stort beslut själv och lösa det på egen hand. Så vill bara släppa allt försöka leva livet och gå egen väg. Ensam men stark. Sorry, but thats life. Ni kommer iaf alltid finnas i mina tankar & mitt hjärta <3 Familjen RODE. & Kramar barnen från mig.

2011-12-22 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0