Killar, Snubbar, Män, Karlar - What Ever!

Har suttit i ett djupt & långt samtal med en tjejkompis. Det är inte det första och sista samtalet, kring dessa oförståliga varelser som någon där uppe skapat. Hur tänkte den som skapat dom? - DEN FRÅGAN HAR VI NOG ALLA STÄLLT OSS!



ÄR SÅ TRÖTT - på att dom ska Såra & Skada.

Men kanske är det dom som format & skapat sig till något sämre, så illa att man blir spyfärdig.  "IBLAND" , bara ibland, med andra ord nästan hela tiden. Man blir bara så J**** förbanad, arg, hatisk, trött, less, sårad, krossad, kränkt, mosad, stampad. & vill bara slänga dom under mattan,  hoppa lite på den. & Varför inte rulla ihopp dem i den och sedan dränka den sakta men säkert i sin sin egen smet.

Men jag ska ABSOLUT inte klandra alla dessa varelser. Drar inte alla över en gräns.  NEJ NEJ- Inte här inte!
 
-Tro mig jag vet! ALLA är inte så. Det finns en så liten fin, underbar, helt fantastisk procent av alla dessa skapelser, som vet hur man behandlar en tjej på rätt sätt.

*Vet inte om det är just nu, eller den senaste tiden. Som allt och alla flippat ur, Helt tottalt & kört sig själva i botten samt har absolut ingen hyfs i kroppen.
ÄRLIGT TALAT GRABBAR & ! Skärpning. DET ÄR 2011 NU!
Vaknaaa!  Show the girl what she wants.

Behandla henne som en *Prinsessa* Så kommer hon behandla dig som sen *Prins*

- Men om man vill vara KUNG DÅ, hahaha ? ¨Typiskt män som Behöver förenklade förklaringar för att förstå¨
-Jaa! Men då behandlar du henne som en DROTTNING.. Som ska vara precis lika högt rankad som en KUNG.
- Men KUNGEN är ju alltid högst?? Har mest mackt, ska ta störst plats, är mer värd & underkastar sig aldrig DROTTNINGEN.

-Du blir behandlad förr eller senare på ett eller annat sätt som du själv behandlat.
Alla människor har lika värde. Kille som Tjej. Man som Kvinna. Gubbe som tant.

& varför skriver man, Kille som Tjej! Man som kvinna ..... osv?
TJEJ SOM KILLE. KVINNA SOM MAN. TANT SOM GUBBE!

Måste bara nämna ett exempel på ett så sjukt citat från en Kille  
   "Måste man tömma så måste man ju, Vaaad! VA ska man göra då?"

Asså! Shitt.. Nae, är det sant. Kan du inte hålla dig?? Spricker du! Önska han & alla andra gjorde det. Som tänker och ressonerar på detta vis, alltså med sin bakre del av kroppen. Har blivit så sårad, sviken & krossad av otrohet och falska lögner. Svek som svider! Brinner innom mig. Kalla Kårar som rinner ner längs ryggen. Smuttsen som inte går att skrubba bort. Illamåendet som sitter upp i halsen. Fy fan för er! Fattar inte hur man kan göra så mot någon! Otrohet borde vara förbjuden! Hur kan man såra någon så ?

1 gång otrogen alltid otrogen! Jag hoppas verkligen inte det. Nån gång måste det ju ta slut. Ingen förkänar att känna det. Men vissa människor kan ju inte hålla sig. Frustrationen blir så stor att de bara måste ha lite spänning eller kanske inte är riktigt äkta kär i sin partner. Att det inträffar. Oj! Naee jag orkar inte gör vad ni vill! Det gör jag. Och jag skiter i vad alla tycker om mig eller säger om mig. Jag har levt loppan och är inte guds bästa barn. Men jag var i alla fall SINGEL. Och efter att blivit så besviken & sårad av mina ex  så många gånger. Som inte kunde hålla sin sak innanför sina byxor tills jag kom hem. FÖRKÄNNAR ATT BRINNA I HELVETET.

& Dom kommer få smaka på SIN EGEN MEDICIN 1 VACKER DAG !

MÅSTE ÄVEN LÄGGA IN ETT INLÄGG AV MIN VÄN SANDRA!
S
om jag känner igen mig i så mycket från mitt Singel - liv i förr, som varade i 4 års tid.


Respekt till alla brudar som älskar att festa!

-av Sandra Cassandra Lindblom kl. Den 9 november 2011 kl. 02:32



Här kommer lite funderingar man gått o grubblat på länge. och frågan vad man kan göra åt det?


 Det sägs att detta samhälle vi lever i just nu ska vara jämställt. men frågan är om det är det?


Tvivlar jag på. Vi brudar som gör som vi vill, när vi vill, festar och träffar snubbar när man känner för det.


Det sägs så fint att man ska kunna det utan problem . men det funkar bara i teorin inte i praktiken.


Oavsett hur man vänder och vrider på det är det ändå tjejerna som får skiten sen. man blir till en   smutsig hora i andras ögon. mer eller mindre. Vad ska man göra,ta skiten o se glad ut ändå? nej nej. Det ska inte accepteras.


Våga älska sex. Knulla är bara skönt och bra för en- så länge man verkligen vill och båda är med på det. varför ska det vara så jävla tabu för en tjej att visa det??


 I vissa umgängeskretsar är det såklart mer eller mindre accepterat att vara så rakt på sak. Det beror ju på personerna o allt. men tycker det ska vara lugnt. man ska inte behöva ursäkta sig. Menar inte att man ska gå på som ett ångvält o dra ner snubben på golvet och sätta på honom. men man kan ju göra det med stil. Gäller killar med. Vill man nått-visa det. fast med stil. Hoppas ni fattar vad jag menar. behövs nog ingen större förklaring vad jag menar med "stil" ???


Mkt handlar om respekt. Från båda hållen. behandla personerna du knullar med respekt. Få den inte att känna sej billig.


Och till alla killar som kallar brudarna för hora....har ingen lärt dej vad det betyder?? tänk till en gång extra för fan.


Ju mer skit det blir. det provocerar bara ännu mer. man vill slå sej fri och lös från skiten på nått sätt. det blir en ond cirkel.


 Finns så många snubbar jag skulle vilja kasta skit på. men ska inte nämna några namn. ni vet själva vilka ni är.


Men man är alltid två om det. Oftast kan det inte bara vara den enas fel.


Vad hände egentligen? När ska kärlek bli nått fint igen? Vart finns han?


* Vi kommer förbli vänner. finns inget kvar å hämta,vi båda har gått vidare. den tryggheten du gav mej va oändlig. tills det spåra ur. det är historia nu.


* Tycker om dej så mkt. önskar att det va annorlunda. Men man får inte alltid som man vill. men min kärlek till
dej är ärlig rak och sann- bara det att både du och jag krånglar jävligt mkt ibland.


* tror inte längre på något av dina ord.jag har sårat dej genom ett nej. nu har du vännt ryggen till och sårat mej mer än du tror. missbruka inte ordet älska.Sina känslor rår man inte för. det är som det är.


Spela inte svår. Det är bara så jävla äckligt i längden. Finns så många jag saknar så mkt så det gör ont. vissa kanske kommer tillbaka,andra inte. det får tiden utvisa. jag gör som jag vill när jag vill. men många accepterar inte det. kan inte vika mej helt för en snubbes skull,bara kompromissa i ett förhållande. Så båda blir nöjda och glada.


Vi är sånna personer både du och jag. viljestarka. såklart det krockar.


Men även om det kan gå fel. har ingen ilska alls. tvärtom. du fick mej att kunna bli kär igen.


Känslor är inte att leka med. hoppas dina känslor för mej va lika äkta som mina för dej.


Kaos. Intressant ord. Man hatar det men samtidigt vill man ha spänningen i vardagen. men även trygghet.


Hur i helvete ska det gå ihop?Vi är komplicerade. både tjejer och killar. tror många i hela mänskligheten är väldigt förvirrade på vad man vill ha.


Även där- man måste ju få testa sej fram för å kunna veta vad man vill ha. Prova lite. Skaffa den erfarenhet man vill ha. Våga chansa. Gå på sina nitar. Men du.. Det kan ju faktiskt träffa rätt med? :)


Jag står fast vid mina åsikter. ni får tycka vad ni vill. Ursäktar mej inte för nån. Och ja, mina bröst är äkta. För er envisa jävlar som inte tror det.


Ingen kan försöka låsa in mej. är den jag är. ju mer fängslad och begränsad jag känner mej, ju mer kommer jag skrika.


Vet vem jag är och vad jag gör. Ni som känner mej vet det. mina misstag är mina misstag. Låt mej få gå på dom. Precis som gäller alla er andra. Man lär sej av dom. Om man nu vill det. Upp till alla personer.


Livet går vidare. Oavsett man vill eller inte. Även om allt ibland känns som ett stort skämt. Vi får spela väl med dom korten vi har fått."

 
Ha pokerface när det passar. Men våga släppa det med. släpp in mej. Så släpper jag in dej. Gör dej värd att jag kan älska dej. Då gör jag allt för dej. Så ska ja visa mej värd dej.




Kommentarer
Postat av: GTFO

uw, lägg ner this shit... who gives a F ?

2011-11-10 @ 04:41:03
Postat av: Alexandra MissDiva

Hörrö! Jag Skriver vad fan jag vill på min blogg! Läs den inte & stick från den om du ska klaga. I give a F.

2011-11-10 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0