HårVård!

Var och klippte mig igår hos en av dom bästa frisörerna i Norrköping på ;)

Saras hårslinga.
Vikboplan 7
602 29 Norrköping
Tele: 011-121040

Blev verkligen supernöjd med min klippning, håret blev lent och mjukt och bort med allt slitet. Riktigt bra priser på allt, klippning, slingor och färgning. Toppen kvalité på utförandet av klippning och bedömande av håret. Håller måttet på utsatt längd av det du önskas klippa. Inte som andra frisörer som säger:
Oj! Det blev lite kortare än vad du önskat det va så slitet. Håret blir ju aldrig långt då. Heregud för vissa frisörer. Gå till Saras hårslinga om du inte hittat en frisör som gör dig nöjd och glad.


Missdivas hår tips:
* Unna dig och ditt hår en riktigt bra klippning minst 1 gång varje halvår. Själv klipper JAG mig med 4 månaders mellanrum. Tar inte alls mycket bara topparna som är slitna. Vill och ska spara mitt hår till långt igen ;)

* Använd en riktigt bra hårinpackning minst 1 gång i veckan och låt den sitta i länge tills topparna blivit torra och håret har Sugit upp det mesta.

* Tvätta inte håret varje dag. Använd badmössa ;) haha När du väl tvättar håret låt lite balsam vara kvar i hårt skölj inte ut allt så noga.

* Föna håret för att göra det lenare och ge det mer lyster.

* Använd skonsama och riktigt bra fyra styleprodukter som gele, mosse eller hårspray.

* Innan du plattar eller stylar håret använd silkes-droppar.

Ska det vara så ska det vara äkta & man ska gå in för det till 100% Annars kan man lika gärna skita i sitt hår :P

Puss aaah laa pussi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0