Lägenhetsjackten.




JAG blir galen! -
Har läng varit på jackt efter en fin 2:a eller 3:a i och kring centrala stan i Norrköping. Har letat i ca 3 månader om inte mer. Och dom senaste dagarna har JAG varit på flera visningar och kollat in flera hyresrätter. Men de finns hundra fel på varje lägenhet. Börjar allt bli mer och mer frustrerad. Bor för tillfälet i en fuktskadad skit 1:a . Som jag inte har den blekaste aning om när dom tänker renovera och vart jag ska bo så läng. Så vill bara hitta något större snart. Letar som en galning på www.bovision.se, www.hyresbostäder.se och andra privata hyresvärdar. Men det är väldigt tort. Verkar vara bostadsbrist i hela Norrköping för tillfället. Och folk verkar ta vad som. Men MissDiva är lite kräsnare. Ska man betala en dubbelt så hög hyra som JAG har nu ska man självklart ha det dubbla i kvalité oxå. Eller? Aya jah får leta vidare i min jackt efter min drömlägenhet.

Morsans visste en skit fin lägenhet i stan hos någon bekant som skulle flytta. Men vips så glömde hon höra av sig och den ny renoverade 2:än gick till hennes släkting. Och min tjejkompis som bor på östra promenaden hade en ledig lägenhet väg i väg. Men som oxå gick direkt innan den ens kommit ut på hemsidan försvann. Allt handlar fasen om kontakter. Så snälla help Me. Känner du någon som ska flytta snart eller kanske är det du själv. Som bor i en fräsh 2:a hör av dig till mig på stuts. Uppdaterar hur jackten går.

En härlig låt som gör mig så glad & som man går & nynnar på hela dagarna =)


Måste även ladda upp lite ögon godis!
Får massa insperation & ideer hur min lägenhet skulle kunna tänkas se ut nästa gång ;)


Kök











Vardagsrum







Balkong





Sovrum







Badrum
















Se dig för den du är & lär dig att
Älskaa dig själv för den du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0