BACK IN SWEEDEN!

Nemen Tjenare Bloggis! Det va fasen inte igår.
- Nopp verkligen inte. Drygt 2 veckor kanske?

Har ju varit iväg & vilat upp mig 1 vecka i Turkiet. Känn på den ni! Veckan gick så sjukt snabbt & man fick känna på hur det va att steka i 42 grader på land & 27 i havet. Helt sjukt att det kunde vara så hot hot den 2 septemde. 
Vi hade tippat på en 30 grader kanske. Men så va inte fallet. Hotelet va helt ok & första dagen träffa vi 1 HÄRLIGT PAR från Linköping av alla ställen. Emelie & Karl. 2 härliga prickar ! 

Under veckan tillbringa jag alla
dagarna på strande där jag:

* Jobbade på solbrännan 
* Hinka några Effes ;) 
* Lysna på musik
* Plaska lite i vatten
* Byggde lite sand-slott 
* Åkte båt med falmskärm
* Tog några Beatch-Walk
Osv.

Måste nog hävda att jag är en riktig stekare ;) Älskar solen, strande, havet <3 Där vill jag bo när jag blir 65 och gå och hålla den man älskar i handen på stranden under solnedgången =)

Längtar så tillbaka nu när man sitter här hemma i tråkiga Sverige & är tillbaka IRL.  
Gamla tråkiga, gråa, stela & kalla piss Sweden.
- Naee Alexandra, Nu ska vi inte vara så där.
* Ångest. Visst visst Sverige är fint, rent, tryggt & bra. I KNOW. Men lite skulle man kunna ändra på.
Slänga på ca 15-20 grader varmare året runt. Lite palmer & fina blommer här & var. Några fräshaa cafeer & barer. Härligt & glatt folk som är tevliga & serviceinriktade. I'm Dreaming!

Det va iaf bra jag fick bara vara i fred & bara njuta. Tänka igenom livet & sätta upp mål. Men det va även skönt att komma hem till min sköna mjuka underbara säng. 1 vecka va precis lagom. Fast 10 dagar hade varit perfekt. Har saknat efter Älsklingen min lilla Chilla Pilla! Tråkigt nog har jag jobbat rätt mycket nu när jag kommit hem. så har inte riktigt haft all tid att gosa klart med henne. Kommer jobba hela helgen Natt. Men nästa vecka blir det hård träning både för Chilla del & Mig =) Puss på er Hjärtegull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0