CHILLA <3 HOFFA

Chillas bebisar!
När jag och min kusin var i Egypten fick jag ett samtal från Sverige!
Det var morsan, hon hade goda nyheter Chilla & Hoffa (Engelsk staff/Amstaff/pitbull). Fick till det i hundrastgården.

Veckan innan jag skulle åka, hade jag försökt para Chilla.
Med en superfin engelsk staffe Paco. Men Chilla va för tidig i löpet. :(
Men det här är abslolut inte första & sista gången jag tänker ta en kull.
Det var bland det finaste & coolaste jag har varit med om att få se 8st amstaff blandisar komma till livet. 



- Här finns ingen misstanske om att det skulle finnas 8 st små liv i magen.
  Men skenet kan bedra ;)



- Min lilla älskling ska bli ung mamma ;) 
  Såå fiin! Hur fin ska dina bebisar bli ??



- Oj oj ! Nu börjar magen växa lite va ??



- Fyy, nu är det riktigt tungt ! & Hungrig är jag. Food Food ..



- Nu äter jag inte längre för 1 hund, Utan för 9 st ;)



- På ultraljudet fick vi se 6st små bebisar!
  Men hoppsan det blev visst 8st istället =)



- Vilken stjärna du är CHILLA ! Otroligt att du gav liv till dessa små underbara ting =)
     
    * Den 22/3 2012, föddes 8st blandis valpar. Det blev 5 st Tikar & 3 st Hanar.
        Tidsförloppen av själva födelsen tog ca: 3 tim & 20 min & STARTADE kl: 17.40 - 21.00
            * Förlossningen gick mycket bra, & alla valpar föddes lika stora och välmående. 

Först född blev :     <3   Orange, Namn: Alabama, Tik
                                  <3   Rosa & Lila, Namn : Arizona, Tik
                                    <3   Grön, Namn: Vegas, Hane
                                       <3   Lila, Namn: Lousiana, Tik
                                          <3   Blå, Namn: Texas, Hane
                                             <3   Blå & Grön, Namn: Montana, Hane
                                                <3   Gul, Namn: Florida, Tik






 Alla valpar: Har haft en underbar tid ihopp med sin moder & sina syskon. & fått god hyggien, mat & kärlek!
                      Har följt sin viktkurva, med invägning varje dag de första 2 veckorna. Sedan 2 gånger i veckan.

VID LEVERAND: Kommer alla valpar vara *Chippande * Besiktade * Vaccinerade *Avmaskade
                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0