Egypten 2012

Tjaaa!
Som vanlig va det inte igår ;) Är lite dålig på att doppa inlägg lite här & där.
Min tid räcker aldrig till. Men det är ingen nyhet vid detta laget.
Tänkte bujda på lite sköna bilder från EGlYPEN. Det kan behövas i detta skit väder. & när man bara går & längtar efter sommaren. Snart inne i mitten av april & det har varit -5 grader påmorgonen när man knallar hem från jobbet. & det har regnat konstant i snart 1 vecka. Vart är mitt vår väder. Med lite skön reggae musik & en kaffe på balkongen, terassen, eller innergården..

Underbart att vara ute i världen & se sig omkring ! - Undra vart nästa resa bär iväg?? 

Har mina aningar om vad nästa resemål bär iväg ;) Men det säger jag inte innan jag har biljetterna i hand.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0